تحقیق درباره اينترنت، ابزاري كارآمد در خدمت تبليغات
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات ۲۸ صفحه چكيده اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانهاي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگيها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانههاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. اين مقاله به ادبيات موضوع ميپردازد كه شامل تعريف تبليغات اينترنتي، تاريخچه و روند آن از ابتداي پيدايش تا كنون، انواع و اشكال مختلف تبليغات اينترنتي، و نيز مزيتها و محدوديتهاي آن ميباشد. توضيح : اين مقاله تلفيقي از دو مقاله (۱)اينترنت؛ ابزاري كارآمد در خدمت تبليغات (منتشر شده در شماره ۱۰ ماهنامه دانش تبليغات) و (۲)تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها (سومين كنفرانس بينالمللي مديريت – 29 آذر لغايت ۱ ديماه ۱۳۸۴) است كه توسط نويسندگان منتشر شدهاند. به منظور جلوگيري از تكرار و هدايت سريعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر اين ت …