مقاله بررسي تاثير مديريت زنجيره تامين بر رضايتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

مقاله بررسي تاثير مديريت زنجيره تامين بر رضايتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی

چکیده امروزه مدیریت زنجیره تامین مجموعه ای از ابزارها و فناوری های در حال رشد برای هماهنگی و بهینه سازی فرآیندهای کلیدی در زمینه تولید و فروش و خدمات پس از فروش، از جمله کاهش هزینه، افزایش کیفیت، تسهیل توزیع وافزایش رضایت مشتری است که در این راستا مدیریت زنجیره تامین در جهت نیل به این اهداف باید هماهنگی بین اعضای زنجیره اش را ارتقاء دهد. در اين تحقيق كيفيت روابط زنجيره تأمين كه ابعاد آن شامل ارتباطات، همكاري، تعهد، وابستگي، انطباق و اعتماد می باشد به عنوان يكي از فرآيند هاي اصلي مديريت زنجيره تأمين ، مورد بررسي قرار گرفته است. همچنين رضايت مشتري كه يكي از معيار هاي مهم براي سنجش كيفيت قلمداد مي شود به عنوان متغير وابسته تحقيق لحاظ شده است. بدين منظور نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی مد نظر مي باشد. روش تحقيق توصيفي- پيمايشي و از نوع كاربردي است. براي جمع آوري داده ها از پرسشنامه استفاده گرديده و روايي و پايايي آن با استفاده از روش هاي مطرح از جمله روايي محتوايي و سازه و همچنين آلفاي كرانباخ مورد تاييد قرار گرفت. براي تجزيه و تحليل داده ها که به صورت سرشماری انجام گرفت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *