پاورپوینت درمورد استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2052255 - پاورپوینت درمورد استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار
      به نام خدا   مشخصات فایل فرمت:power point قابل ویرایش و آماده پیرینت تعداد اسلاید : ۵۵ اسلاید بنام خدا استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار بسياري از مديران؛ به ويژه مديران بازاريابي؛ تمام ذهن خود را مشغول رشد شركت كرده اند. آنها معمولاً بر افزايش سالانه در حجم فروش يا سهم بازار يا هر دو تاكيد مي كنند. اما بزرگ ترين چالش فراوري بسياري از مديران در كشورهاي توسعه يافته در سال هاي آينده؛ پول در آوردن در بازارهايي است كه اگر رشد هم بكنند، كُند رشد مي كنند . بيش تر بازارهاي محصول موجود در ان كشورها در مراحل بلوغ يا افول از چرخه حيات خود مي باشند و از آن جا كه نرخ هاي شتابان تغييرات اجتماعي و تكنولوژيكي موجب كوتاه تر شدن چرخه هاي حيات محصولات مي شوند؛ نوآوري هاي امروز بازارهاي در حال رشد را به سرعت به سمت بلوغ و نهايتاً به سوي پيروي و افول سوق مي دهند.شركت هايي كه مي توانند از تكان هاي شديد صنعت جان سالم به در برند با كُند شدن رشد بازار با چالش هاي جديدي مواجه مي شوند. همين كه يك بازار بالغ مي شود، حجم كل فروش با ثبات مي شود، و خريداراني كه به قصد تع …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *